Pages

Friday, April 03, 2009

peralihan

salam..
selamat tinggal paklah[yang saya kagumi]
n
selamat datang pakjib[belum tahu lagi]..

mlm smlm..
bz sungguh semalam..
polah assgnment utk di present hr tok..
tgh2 nak releks , sy merayau2 ke bilik kwn2 lain..
kebanyakan mereka berguling2 kerisauan..
sy tnye kenapa?

dia kata "ko tak risau ke esok n^_^b naik?..dah la KJ jd k.pmda ONMU.."
[wah..semangat nya]
bagus2..fikirkan masalah negara..

mak aih..baru perasan..[pemikiran saya pd asgnment y xsiap lagi hilang sebentar]
malas nak menaip lg time ni..
cuma tunggu dan lihat..

kadang2 memang senang utk berkata2, namimah, mengumpat, mengadu-domba, buat fitnah dsbg..tp..cuba kalau kitak org in their shoes"
mampu kah??

mahasiswa malaysia amat bhy kalau main2 cite politik ni..
tutp cerita dlu..
..................................................
tapi..

sentiasa bermain dlm hati "Rasulullah ada mengumumkan y baginda akan kenakan hukuman hudud walaupon anaknya sendiri y buat salah.."

cuba kalau mrjib isytiharkan...[sambil pegang C4]
"jika saya melakukan jenayah rasuah atau apa2 y kejam sepanjang saya memegang jawatan ini..bom lah saya dgn C4 ini]..tabik aa kalau gitu..
undilah ONMU..huhu

adakah anda yakin??

"saya yakin!!"

[saya telah menSUBJEKTIFkan semua ayat jawapan n persoalan saya]
-makanya,bermain lah dgn IQ anda dgn sebaiknya-

~wALLAHu a'lam~

3 comments:

+akufobia+ said...

hu.aman malaysia kalau najib berani buat macam tu.ngee.kalau.

Nur said...

PERALIHAN NI MRUPAKAN SATU CABARAN PD UNCLE NAJIB KRNA PLU BHADAPAN DGN MSALAH EKONOMI GLOBAL NI, COZ DCNI LA DIA HARUS BUKTIKAN PD RAKYAT KEWIBAAAN NYA(ewaahh..pktaan xleh blah)DLM MEMBANTU RKYAT MHADAPI KRISIS INI, D'SOCIAL WELFARE N THE STABILITY IN EVVERY ASPECT. HOPEFULLY U'LL TRY TO IMPLEMENT THE BEST AS IN UR MANIFESTO! WE WILL WAIT 4 U DATO' SERI.! SMG ALLAH MEMBUKAKN JALAN YG TERBAIK BUATMU.HEHE..WALLAHU'ALAM.

Wirdas habib said...

Salam..polemik politik baru telah melanda negara dengan perlantikan dato' seri najib...beliau perlu buktikan pd rakyat yg beliau seorang negarawan spt umar al-khattab atau spt umar abd azizi...br lah umat Islam di M'sia yakin dgn kepimpinannya....jwb segala isu yg dilemparkan br rakyat jelas dgn kedudukannya..wslm