Pages

Monday, May 11, 2009

~Ahlan Wasahlan to vest.,,

bismillah..

cuma sebagai pengumuman saja..
[bagi mereka yang sudah balik awal]hehe

ALHAMDULILLAH pada hari sabtu[090509] baru2 ini..
jam 8.08pm, kita telah menerima seorang lagi saudara baru di UITM sarawak ini..
vanue nya di MASJID UiTM ini sendiri..


dia adalah senior kos saya part6..
insyaALLAH akan menyambung DEGREE di shahalam sem depan..

dia nak namanya ditambah muhammad zakaria di hadapan nama lamanya..

tahniah lecturer2 [fakulti senibina perancangan dan ukur] atas penampilan dan imej ISLAM yang baik..
tahniah juga pada klasmate dia yang bersama dgnnya selama ini..

semoga bumi KENYALANG ini tidak lagi digambarkan seperti dahulu [xramai org ISLAM]
dan semoga para daie disini akan terus thaBit n istiQomah utk melaksanakan sunnah Rasulullah yang terbesar ini..

wALLAHu a'lam..
.......................................................................................................

-mood ketika ini-
dalam suka nk balik ada kerisauan...
tgh packing2 barang..
tak habis2 lg dr pagi td..
melipat baju adalah kerja yang paling sukar pada waktu ini..
[ummi..izinkan ib podok2 je baju dalam beg ini]..nnt balik suh ainol lipat..huhu
takut tak sempat packing je nih..
berapa jam je lagi ni..
adeh!~

flightMH2515 kch-kl
depart = mon, 11mei, 1405..
arrive = mon, 11mei, 1545..

7 comments:

+akufobia+ said...

hoho.takut tak sempat@malas nak lipat?haha.alasan je tu kan tak sempat?ngee.

IMJ_sensei said...

hehe..
takde maknanya nak malas..

Anonymous said...

podok2??ape tu.1st time dgr ni.
bkn ponyok2 ke.heh.

SoFie NuR said...

bestnye cuti..jeles2..nak balik cuti jugak :(

ni mesti nak suh ummi yg lipatkan baju ni kan..alasan je ni :p

nway,have a nice holiday...

IMJ_sensei said...

anonymous,
ntah...bahasa kampong kot tu..
asal balik je msti ummi kata "apa podok2 je baju tu?!~"hehe


sofie,
hehe..agak2 la dah besar nak suh ummi lipatkan lg.[kontrol macho]..
tp tgk gaya ainul ade potensi utk tolg lipatkan baju abang2 dia..hehe

nice holiday?..thx..nak buat duit byk2~..

Anonymous said...

podok2..oo..mcm tu ke. siap bg contoh ayat lg tu.bahasa melayu mesti A ni ;)
x abis2 dia nak buli adik dia.

[S]itie [B]Um [B]Um said...

seronok dpt saudara baru