Pages

Thursday, December 18, 2008

~salam dari miri, sarawak

bismillah..

pertama2 skali, sy ingin mengajak diri saya n kawan2 y rajin melawat blog ini utk bertaQwa n merafakkn setinggi2 kesyukuran kpd ALLAH tuhan semesta alam..walau bagaimana keadaan kita skalipn..

posting kali ini agak spesel sbb dr miri, sarawak..
Alhamdulillah dapat juga berpijak lagi disini..antara tempat terawal aku membesar n pnoh sejarah..

antara benda y aku igt pasal miri ni~
1. tmpt 1st aku belajar di taski abim
2. da place where mail n uma lahir[derg masuk takyah nk kne sign2 pon]
3. tmpt 1st time aku cabut gigi kat klinik..smp dokter tu kne marah ngn aku "dokter bulak!"..
[nak je jmpe dokter tu balik n ucap terima kasih..sbb gigi aku kini cantik sgt..Alhamdulillah~..]
4. kereta proton putih n arnab2 kesayanganku..
5. gua niah, the grand old lady n many more..

kini macam org baru kuar dr hospital akibat hilang ingatan n dibawa ketempat y pernah dilaluinya utk mengembalikan ingatannya..
hehe..

dalam keseronokan..

lepas pulang dr ziarah2 tmpt ala2 nostalgia..
akupn terus manerkam laptop ibuku di hotel ni..
maka, my U stdnt portal di buka..
aku menunggu dgn penuh kesabaran..

fasa pertama..
"ouh..Alhamdulillah"[sbb semuanya pass dgn cemerlang] aku lafaz senyap2 sbb tamo riya' huhu..

tgk fasa kedua..
"erm..........."[ala2 terdiam] agak tak puas hati..agak kecewa..

ayat2 "laa tahzan" bermain2 di benak fikiranku...

biasa la kadang2 yang ini ok but the other lain lak citernya..
tu la mainan hidup..hehe

papehal, penantian mmg suatu penyiksaan~..[ye ke?]huhu

takpe2..perjalananmasih panjang..
ALLAH punya perancangan lg hebat aku yakin..


~Robbana la tuzigh Qulubana ba'daiz hadaytana wahablana milladunka rahmah..innaka antal wahhab~
~ya muQallibal Qulub, thabbit Qulubuna 'alaa deenik, wa 'alaa too'atik wa 'alaa toriQi da'watik~

pastikan hari esok lebih baik dr ini..
wassalam~

[nk tolong umar buat blognya..tbe2 lak dia nih nk memblog!~]

No comments: